Buket_dadas o kan alma yerinde sekreter yapilacaklari soyluyor ilk idrar testi sonra o glikozli icecegi icip 1 saat sonra kan veriyosun bana 3 tup verdi biri idrar ikisi kan bnde yanlis tupe yapmisim 2 saat idrar bekledim dolmadi tüp , evdeykene tuvaletle kardes oluyom hic ayrilmam hastanedede gelesi gelmez bende hep ya yanlis tupe yada test yapmayi unutuyorum hastanede oglen 2 gittydim aksam 6 da eve geldim 😁