Kuzusunannesi benim de 2 oğlum var biri 2.5 yaşında biri 3 aylık. 2. Ye hamile kalınca hep kız istedim ama erkek olduğunu öğrenince çok sevindim abi kardeş sırtlari yere gelmez dedim inşallah onları iyi şekilde yetiştirirsek elleri hiç ayrılmaz kimseye de ihtiyaç duymazlar. Bebeğiniz sağlıkla doğsun abisi ile nice güzel yıllari olsun inşallah 🌸