Loveis16 yani 2. Olacak unuttum bazı şeyleri rahatlığa alıştım sanırım:) oğlum 4 yaşında şuan. tabiki çok istiyorum heyecanlıyım da fakat işte doğumdu, dikişti, sonrasında nasıl bi süreç geçireceğim kuşkusu, kardeş gelince kıskanır mı korkusu vs. Endişeler başladı:)