Bianneadayiii geçen burada bir post açılmıştı bakanlığı aradığını söyledi bir öğretmen arkadaş ben sormadığım için tam emin olmadığımı belitttim şimdi . Bakanlığı arayarak sorabilirsiniz aslında onlar tam doğru bilgiyi verir diye düşünüyorum
Bende ücretsiz izin durumunu düşünüyorum cünkü heyet raporu alacak bir rahatsızlığım yok.