Dogaaaa Merhaba, 4+3 hamileyim dün kan verdim değerim 1290 çıktı. Fakat göğüs hassasiyetim dün akşamdan beri gitti bu normal mi yaşayan var mı? Teşekkür ederim 🙏🏻
Elanurgvn61 Dogaaaa 10 haftalık gebeyim benimde arada gidiyor hassasiyet Sonra tekrar geliyor bazen çok şişiyor bazen afedersin yumuşuyor ilk başlarda banadagarip gelmişti ama alıştım normalmiş canım 🥰
Elanurgvn61 Dogaaaa Sen içini ferah tut mide bulantilarin da aynı şekil olucak iki gün olucak 1 gün rahat edeceksin ama korkacaksın 🤭 Ama hepsi normalmiş Rabbım sağlıkla kucağına almanı nasip etsin inşallah 🥰❤
taspinar1007 Benim de aynı şekilde dediğiniz gibi 2 gün çok hassassa 1 gün rahat ama o rahat olunca da benim kafam rahat değil 😂 bebişleri kucağa alana kadar herhalde bitmeyecek bu kuruntular 😊