Benim de 1/104 geldi 3lü test sonucum ense kalınlığı normal ve burun kemiği de oluşmuş doktorum kesinlikle amniyosentez yaptırman lazım dedi ama ben yaptırmak istemediğim için bekliyorum detaylı ultrasonu..Benim de hormon seviyem yüksek çıktı çoğu gebede oluyor böyle sonuçta istatistik çıkarıyorlar kesin bir tanı testi değil Allah hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin