Afifeelif Bat 14ekim.. bu sabah test yaptım negatif çıktı .. erken mi yaptım yoksa gebelik yok mudur cidden.. yumurtlama günlerimi değerlendirmeye calistim
Nazmila1978 Afifeelif ya geç döllenme dir yada gebelik yoktur, kasık ağrın göğüslerde hassasiyet var mı canım?
Afifeelif Nazmila1978 goguslerde hassasiyet yok da yumurtalıkların olduğu bölgede hep batmalar ve ince ince sancılar var
Nazmila1978 Afifeelif adet olucak sın canım muhtamelen ama yine de ne demişler kırmızı 🙈 görmeden pes etmek yok
Zeyna27 Afifeelif umarım geç döllenme olur kuru çıkarsın inşallah dualarım seninle bende yarın test yapacağım çatlatma iğnesi sonrası 11. Gün çizgiyi takip edeceğim
Sevlll Kızlar konuyla alakalı dgl bir şey sormak istiyom regl takvimine 28 gün yazdım ama hep 25gunde olurum 25 olarak degistrmem gerekmi