bn 36+3 olduk dun kontrolum vardi tahlil istedi doktorum ona gore gun vercem dedi tahlillere bakti ayin 19 na gün verdi hayırlısıyla önümüzdeki sali gunu olcak o zmn 37 hafta oluyo bide tahlilimde idrarda protein kaçağı çıktı doktor seni fazla bekletemeyiz dedi ve bnde cok rahatsizim baş ağrısı halsizlik allahim hepimeze yardim etsin sağ-salim alalım kucağımiza