Minikanne_42 Kizlar geçen hafta pazartesi beta değerin 254 dü 3 buçuk haftalik dediler sizce normal mi beta degerim
Goksugul Minikanne_42 ben öğrendiğim de değerim 46ydı ve 3 haftalık yazıyordu raporda. Gayet normal 🤗