Semaen ya yine de idrarını tam yapamamış olma hissi varsa test ver bence. Bende hiç belirti yoktu idrar yolu enfeksiyonu dedi doktor. Sadece sık idrara çıkıyordum o da hamilelikten diye düşünmüştüm enfeksiyondanmış. Sonuç olarak rahim ağzımda kısalma meydana geldi erken doğum riski dedi doktor korkutma maksatlı söylemiyorum kesinlikle ama enfeksiyonun erken saptanması için en geç ayda bir idrar testi verilmesi gerektiğini düşünüyorum