Akoalalover Kızlar ya 2,5 yaşındaki oğlum grip oldu bana da bulaştırdı. Ne onunki geçti bi haftadır ne benimki ne iyi geliyor bu öksürüge geceleri uyanıp duruyoruz 🥺
Kurabiyecik Akoalalover prospan şurup çok iyi geliyor. Bitkisel bir şurup. Doktora sorup kullanabilirsiniz. Yetişkinler de kullanıyor. Bir de sabahları tereyağ eritip içine pekmez koyup karıştırıp yedirin. O da çok faydalı
Tuba1453 Akoalalover Ben bir tülbent sarıyorum boğzına sıcak tutsun diye sonra bal sarımsak eziyorum oğluma veriyorum çok şükür iyi geliyor hep böyle yaptım ilaç kullanmadım.. Şimdi uhihindi yağ ve propolis var.. Orijinal yerden alırsanız uhihindi yağını faydasını görürsünüz inşallah
Sevilss Akoalalover mesela 1 kase pekmeze en az 1 yemek kaşığı falan koy tereyağını karıştır macun gibi birde buhar tavsiye ederim çünkü öksürdükçe tahriş artıyor buhar yumuşatıyor arkanıza sürekli havlu koyun ben hep ilk oğlumda öyle alıştırdım her ökslrdüğünde sırtına hemen havlu koydum geceleri hiç çıkarmadım mesela bazı şeyler nasıl alıştırırsanız öyle gidiyor bir de sırtı ciğerleri bu tarz hastalıklarda sıcak tutmak lazım gibi geliyor bana benim tecrübem öyle oldu
Kurabiyecik Akoalalover Yarım çay bardağı pekmez içine 1 yemek kaşığı kadar tereyağ eritip ocaktan alın. Günde 3 defa 1 tatlı kaşığı oğlunuz yemek kaşığı olarak da siz tüketirsiniz. Pekmez ve yağ neticede zararı olmaz. Ama bir kaç gün taze taze yapıp tüketin. Sabah hazırlayın o gün bitirin sonra tekrar yapın. Bir de instagramda bir şey görmüştüm. Ona da bakın.
Eabkrc Akoalalover Canim her posta yaziyorum deneyip tesekkur eden Allah razi olsun gecirdi diyende var beni umursamayanda var oksurugu cekenler var oksurugun tek caresi vickis mentollu oluyor ya ayak altina sur corap giy ya gece sur ya sabah ama bekleyeceksin oyle corapli cocugada yap aynisini bak gır eser kalacakmi
Ozlemflz Akoalalover soğanı rendeleyip bi yemek kaşığı suyunu içebilirsin anında kesiyor. Birde soğanı oyup icine bi tatlı kaşığı bal koyup bardak içinde beklet sızan suyu iç ben genelde öyle yapıyorum çok faydası var.