Rbsb1803 merhaba bende 18.haftamda olmustum. Bende de sarı akıntı vardı ve doguma kadar da sürdü progestan fitil kullanıyordum doktor ondan oluyor demıstı. Serklaj oldugumda genelde yattım mahallemde yuruyus yaptım 10 dakika 15 dakika kadar. Son haftalarda da merdiven indim cıktım surekli ve 39.haftada dogumumu yaptım. Cok fazla hareket olmayacak kaydıyla gunluk hayatına devam edebilirsin bence ama yine de doktoruna sormak en iyisi. Sağlıklı sıhhatli dogumlar yaparsınız insallah. ☺️