33+6yız Bugün ki kontrolumde bebegimin hala makat pozisyonda olduğunu gördük doktorum artık dönmesinin çok zor olduğunu söyledi bir kaç hareket gösterdi bir daha ki randevuya kadar dönmesi için fakat bu durumu yaşayanlar var mı kaçıncı haftada döndü bebekleriniz? Neler yaptınız dönmesi için, paylaşırsanız çok sevinirim🙏🏻