fyznrilter Kerem_mom bana da eğer dönmezse sezeryan dedi. Aşağıya baskı yaptığı için çok yürüyemiyorum, yürüdükçe baskı çok oluyor ☺️
Yesim1992 ebruli1 bekliyorum yavrum hastanedeyim suan da heran sezeryana alınabilirim işte suyum geliyo yine 😔
Yesim1992 ebruus hiç bseyim yoktu yavrum bi anda az az duyum gelmeye başladı 3 gündür hastanede yatıyorum heran zeseryana alınabilirim hala suyum geliyo 😔
SaniyeGoseli fyznrilter 31+3 heyecan ve sabırsızlık var ikinci gebelik ama farklı duygular yaşatıyor ikinci kez anne olmak ☺️🥰
Yesim1992 SaniyeGoseli amin cümlemiz insallah allahım kimseyi evladıyla sınamasın 5 sene bekledim yavrumun yolunu 😔
ebruus Yesim1992 korkma canim her gun karina bir gun bile kalabilse cok iyi kardesim 31 haftalik dogdu simdi tosun gibi bende 30 + 3 um