2fasulyeannesi 35+3 haftaligim bir haftadır falan nefes darlığı yaşıyorum tıkanıp kalıyorum boğulacak gibi oluyorum özellikle gece yatarken burun kurulugumda başladi 🤷🏻♀️ haftam ilerledikçe mi oluyor bu haftalarda aynı sorunu yaşayan var mı ?
_Aysgll_ 2fasulyeannesi 34 haftaligim. Benimde özellikle geceleri burun tıkanıklığı falan oluyo nefes alamıyorum. Yetmiyo gibi aldığım nefes hep ağzım açık geziyorum artık 🤦🏻♀️ Son zamanların ağırlığı mi geldi acaba bilemiyorum
NaileCryn 2fasulyeannesi yatacağınız zaman yastığınızı 2yastık üstüste olarak yatın kafanız vücudunuzdan yüksek kalsın ve yastığınızın kenarına 1damla kavanta yağı damlatın eczaneden alıp rahat nefes alıp uyumanızı sağlayacktır 36+4üm 1aydırbu şekilde nefes alabiliyor ve uyuyabiliyorum
2fasulyeannesi EgeAlya bu haftalar zorlanicaz demek ki canım az sıkıntıyla çabuk geçiririz inşallah 🤲🏻🤗
2fasulyeannesi NaileCryn 2 yastıkta yatmak çok zor olacak ben tek yastığın bile içini azaltıyorum boynum tutuluyor diye ama iyi gelecekse deniycem lavanta yağı değilde kurumuş çiçek halinde aldım uykusuzluk ve migren için ama kokusundan eşimde bende yatamadik yağı daha az mı kokuyor acaba
_Aysgll_ 2fasulyeannesi ay odanuyutmuyo ya 😂 agzim kuruyo sürekli uyanıyorum zaten uyumak bı dert ağrılardan 😂 neyse az kaldı sağlıkla gelsinler de inşallah 💕
NaileCryn 2fasulyeannesi 2yastık iyi gelecektir canım 30uncu haftamdan beri öyle yatıyorum ve sol tarafıma yatıyorum arkama yastık koyuyorum dönmiyeyim die lavanta yağıyla çiçeği koku oranları aynımı pek bilemedim ama sadce 1damla damlatıyorum ben oda çok büyük bir koku yayacağını düşünmüyorum denemekte fayda var
Busraaakbyyb 2fasulyeannesi bende 38+1 im dün gece nefes darlığından uyuyamadım devamlı bi derinden nefes alma isteği ağrım sancım da girip çıkıyor ama düzensiz doktora gitsem mi acaba
2fasulyeannesi Busraaakbyyb yalancı sancılardir büyük ihtimal bu haftalarda başlıyor ama gidip baktır yinede canım
Hikari Ben özellikle geceleri burnum tıkanıyor şişiyor uyuyamıyorum gündüz de sütyen takmak işkence geliyor azıcık sıksın nefes alamıyorum yıldım vallahi 😅