Sedacannn Minnosun çalışabilir çalışamaz raporu 32. haftada son çalışamaz raporu (çalışabilir aldıysanız eğer ) 37. haftada alıyorsunuz
NaileCryn Minnosun 32.ci haftada işyerine ya çalışabilir yada çalışamaz raporu alıyorsunuz çalışabilir alırsanız eğer 37.ci haftaya kadar uzatabilirsiniz
Baharozdemir @"Minnosun 24-32 hf arası idari izin için durum bildirir raporu,32 hf calisabilir/çalışamaz raporu alınır. Eğer kastettiğiniz buysa
Selcans Minnosun bende pazartesi aldım 32+0 da çalışabilir raporu. Yukarıda arkadaşlar gerek yok demiş ama benim hastanede bir gün geçse bile sisteme düşüyor dediler o yüzden o gün önemli dediler. Kendi doktor ve hastanenize de sorun isterseniz.
Esucu Selcans bn 32 +5 de aldm doktor o zamana çağırdı bir sıkıntı olmadı sistem fln zaten 32. Haftayı kapsayan bir rapor
Selcans Tugba603447 benim şirketim normal maaşı ödemeye devam edecekmiş, toplu para gelince de onu şirkete odeyecekmisim. Diger türlü de dogumdan önce 5 haftalık kısmı dogumdan sonra kalan kısım diye buralarda görmüştüm ama isyeriniz ile bir konusun isterseniz.
Selcans Esucu doğrudur bana direk 32+0 olunca gel dediler son regl tarihine göre, raporda da ayni şekilde bu tarihe göre tahmini doğum tarihi yazılmış.
Tugba603447 Selcans yani iki parça halinde mi yatacak çünkü süt paradıyla beraber 2 bine yakın yattı bi kaç gün önce çektim