RabiaKose Canım oğlum hamd olsun koynumda. Rabbim herkesi hayırla kurtarsın biraz zor oldu ama oldu şükürler ❤️🥰😍
_Aysgll_ RabiaKose yaaa maşallah Rabbim analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah 😍 Darısı da bizlere olsun 🥰
Suzanne RabiaKose hayırlı uğurlu olsun canım biri babamın biri kayınpederimin ismi eşim oğlumuz olursa böyle koyalım diyor 😂🙈
RabiaKose Bencedeoyle aslında normaldi herşey ama maalesef rahmim çok sağ taraftaymış ve hiç yumuşama açılma yoktu Dr suniyi boşuna çekersin diyince sezeryana döndük 🤷 hayırlısı buymuş
MelekSK RabiaKose Allah Sağlıkla büyümesini nasip etsin. Bende Agâh koymak istiyorum ama kimlikte â kullanılıyor mu ? Nüfus müdürlüğüne gidip soramadık daha. Siz kimlik çıkartınız mı ? â da yazımı nasıl oldu ?
RabiaKose MelekSK bugün o işlemleri hallettik ama maalesef â koymuyorlar bizde direk Ömer Agah yazdirdik 🤷