cennetkokulum_ 1 aydır be çektim şu enfeksiyondan , monurol saşe içtim bende geçmedi , şimdi antibiyotik ve fitile başladım bir nebze rahatladım . Geçmediyse doktoruna söyle canım seni rahatlatacak başka bir şey versin . Hayatı zehir etti bana , şimdi iyiyim çok şükür