Kızlar iyi geceler çok kötüyüm biraz desteğe ihtiyacım var kızım 56 günlük oğlumdan hastalık kaptı ben soğuk algınlığıdır diye düşündüm bu akşam hastaneye götürdüm ve akciğerde bir virüsün olduğunu belirttiler birde bronşit olmuş 4 saatte bir hava yoluyla ventolin verilicek antibiyotik falan falan 5 güne geçmezse yatırırız dedi o kadar korkuyorum ki dua edin düzelsin çocuklarınıza çok dikkat edin