Kızlar iyi geceler 21 inde doğumum var sezeryan devlette ama ben çok korkuyorum 1 yaşında kızım var onda sonda falan takılmadı bana ama bunda takarlarmı bilmiyorum o acıları yaşamak çok büyüyor gözümde 2. Sezeryan daha mı zor oluyor yardımcı olurmusunuz.?