Merhaba arladaslar prensesim merhaba dedi cok şükür bugünüme harika bir duygu…
Normal dogumdan son anda zorunlu sezeryana dönüş yapıldı nedeni ise iri bebek ve rikli dogum olur dedi doktorum yani bebisim ultrasonda 3.950- 4.300 gösteriyormuş kilosunu ve omuz takilmasi yasanabilir seni de cok zorlayabilir dedi riske girmedim sezeryana döndük 39+6 da ekim 11de doktorum doguma çağırdı sabah 8 buçukta doguma girdim spinal anestezi oldum pendik medipol hastanesinde dogum yaptim rabbim doktorumdan anestezi doktoru ve hepsireleri personellerinden razi olsun o kadar iyilerdiki korkumu heycanini stresimi yok ettiler sefkatle yaklaştılar neyse spinal yapildi saat 8 bucukta doguma girdim 8:45te bülbül sesiyle kizim merhabaaaa diye bagirdi ve ben iptal gözyaşlarim pit pit yanima getirdiler allahimm misssss oyl3 bir koku parfüm yok piyasada nasil bir duygudur rabbim isteyen ve hakeden herkesin kucağını doldursun bu duyguyu yasatsin bebisimi bebek odasina aldilar tabi ben gec ciktim cunku kanamam biraz zor durmuş 😒 drum dokularin cok hassasti normal yapmis olsaydin parcalanirdin resmen dedi yani cok fazla dikisin olurdu dedi iyiki riske girmemisim sezeryan oldugumaa aslaa pisman olmadim yine dogursam yine sezeryan isterim net…
Neyse odaya ciktim ama asansore bindik odaya giderken upuzun yoldan gidiyormus gibi geldi heycandan aglicam odaya girdim 5 dakkaya prensesim geldi oyyy Annesinin meleği masallah evlat hicbirseye benzemiyormus simdiden hissettim bunu tum duygulari biranda yasatiyor insana.. normal dogum diye diretmeyin rabbim neyi nasip ederse vee canlarimiz nasil gelmek isterse oyle gelsin sezeryan olan anne olmuyor mu ? Risk varsa asla girmeyin hic pisman degilim bebegim saglikli ben saglikliyim daha ne olsun en buyuk hazine şükürler olsun rabbime🥰🧿neyseee artik baby kidse geceyim rabbim herkese hayirli sagliklı doğumlar nasip etsin (Amin)🥰🧿