Kizlar başlıktan anlaşılacağı üzere sacma sapn bir sey ne olduğunu da anlamıyorum 40+1 olduk karnımın tam orta altı kasiklarimin tam orta kısmı oluyor wyni zamanda bir ağrı giriyor ara ara bu nedir dogum sancısı biyle bir sey mi herkes kasiktan belden vuruyor diyor benimki tam ortada nasil bir şeyse artik