Mehtap23 Pulat65 benim ilk bebekte düşmedi günü doldu ama sonra doktor sezeryana alıcaz dedi bende hemen kabul ettim normalden korkuyordum çünkü. Oğlunda inatla aşağı inmedi ve normal Doğumla ilgili hiç bir belirti olmayınca sezeryana alındım
Pulat65 Mehtap23 bende tam tersi sezeryandan korkuyorum normal için bekliyorum 40. Haftama girene kadar da bekleyeceğim bakalım Allah büyük ama şu karın düşmesi dert oldu 😅
Mehtap23 Pulat65 aslında ikiside rahat yani tabi ağrı oluyor ama dayanılmayacak kadar değil. Şimdi rahatımbaşıma ben geleceğini biliyorum çünkü😀 inş sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allahım