37+2 den herkese merhaba, 20 ekimde sezeryan olacağım kavuşmamız son 7 gün kaldı. Bebeğim maşallah çok hareketli özellikle geceleri mesela şu an kaburgama doğru sert sert vuruyor. Bide hıçkırıyo sanırım içerde😏🙄 spinal sezeryan olacağım var mı tavsiyeleriniz. Çok heyecanlıyım uyuyamıyorum😁