Merhaba bayanlar,
Gecenin bu saatinde uykum kaçtı. Bilenlere bi konu hakkında danışmak istiyorum.
Normalde devlet hastanesinde takip görüyorum, biliyorsunuz devlette makinalar eski olduğu için ve detaylı görülemediği için günler boy kg endeksleri vs göründüğünden fazla veya az olabiliyor.
- Haftamda rapor almam gerekiyordu fakat devletteki doktorum 10 gün kadar izinliydi ben de özelden randevu aldım. Gittiğimde son adet tarihime göre 31+6 olduğunu fakat bebeğimin önde gittiğini 32+4 göründüğünü söyledi.
Haftaya gel raporunu yazayım zaten muayene ücreti ödemiceksin dedi tamam dedim ben de.
Sonraki hafta son adetime göre 31+6 iken gittim ve raporumu yazdırdım. 3 gün sonra devletteki doktoruma gittim, raporunu erken yazdırmışsın daha 30+5sin bu senin için sıkıntı olacak haberin olsun dedi ve içeri başka hasta aldı öylece kalakaldım.
Mümkünatı yok o kadar geri olmasının hiçbir kontrolümde geri çıkmadı bebeğim. Sağolsun ultrasonları 30 saniyeyi geçmiyor zaten.
Böyle bir sorun yaşayan var mı aramızda.
Özeldeki doktor çocuğu ileride bile gördüğü için kendinden emin bi şekilde yazdı raporu fakat benim ilk gebeliğim hiç bilgim yok. Bilenler aydınlatabilir mi
Biraz uzun oldu helal edin.