Ben anlayamadım neden annenizde 7 gün kalmak zorunda olduğunuzu ama bu evlilik değil yani annem asla bişey demez ama ben gidip kimse de kalmam kötü zamanlarımda hamileliğimde eşimle beraber atlattık siz bir aile kurdunuz annenizde evinizde olmanızı ister konu sizden bıkması değil bence aile olamayışınız