ppapatyaa canım gebeliğimden önce bir defa Ayten hanıma gittim ama memnun değildim mantardan dolayı daha sonra Saide hanıma geçtim ve gebeliğimi de onunla birlikte öğrendim 🤗 çok sevdiğim bir doktor bana anne gibi geliyor ve hakkında çok şey araştırıp dinledim ve inanılmaz bir doktor diyebilirim. Saide hanımın da hastası fazla ve çok sıra bekliyorum ama değiyor. Yeşim hanımı gebelikten önce çok düşündüm ama internette kötü bir yorum gördüğüm İçin tercih etmedim ama Saide hanımı tavsiye ederim pişman olmazsın 🤗 Saide hanımla ilgili o kadar çok şey anlatabilirim ama çok uzun olur o yüzden anlatmıyım ama tavsiye ederim gerçekten 💕