_neslihan_ Ben ve mahalleden arkadaşım var oda hamile beraber ona gidiyoruz hastane biraz devlet hastanesi gibi oldu artık çok kalabalık oluyor ama güzel yine de Pınar hocadan memnunuz tatlı bi kadın en çok tercih edilenlerden biri zaten.Muayene 170 olmuş zorunlu sezeryan 3200 normal 2500 hastane de temiz ebeler çok tatlı