Tugccce Kızlar bu gece pilates yaparken su geldi. Öyle çok değil ama pijamamı ıslatacak kadar . Bebeğim aşağı taraflarda hareketli epey. Vajinamda sızı Var. Hastaneye gitmeli miyim? ( 38. Haftadayız)
Dilan4731 Tugccce git cnm bi kontrol etsinler 38haftalık küçük deyil belki açılman olmustır için rahat olsun en azından
bahtnurr1 Tugccce bence direk git hastaneye nöbetçi kadın doğumcu oluyor zaten. Bize göre az ama bebeğe göre yeterli duyudur belki. Arkadaşımın suyu çok az kalmış oda gelince apar topar doğuma aldılar bebek tek tarafa yatmıştı mesela yani beklenecek şeyler değil bunlar
morsandik Aynısı dün bana oldu bi baktim pijamam islak altima kacirmadigima emindim hastaneye gittik suyunda biraz azalma var bol bol su iç dedi geldik eve şimdi minik damla halinde islaniyor camasirim perşembe tekrar gidicem kontrole
SlmMlk Geçmiş olsun gelmeye devam ederse bekleme derim ben benimki dünden beei sızıntı şeklinde geliyor bu sabah gittim DR’um devam ederse bekleme gel dedi
Tugccce Dilan4731 geçen perşembe zaten 2 cm açıklık vardı canım. Şimdi temkinlice uzandım. Arada kasılma oluyor ama düzenli değil. Sanırım benimkine az kaldı ☺️🙏