Emineyavuz_53 Bugün 31.haftama girdim 33.haftada bi daha gidicem artık 2 haftaya düşürdü çağırmayı bende çok sertleşme bebek biyerde toplanıyo dedim normal dedi doktorum nstye sokmadı 35.haftada nst yapıcam bi aksilik olmazsa dedi ama bu kasılma sertleşme toplanma bana çok normla gelmiyo ya coo rahatsız edici bişi sezeryan olucam 38.haftada bende gece 2 fitil kullanıyorum rahim ağzı kapalı kalınlığı güzel dedi bakalım sona doğru ne olur bilemem hayırlısı