Merakliduygusal Kızlar iyi akşamlar. Kolestazım yok fakat aşırı kaşıntım var vücudumun her yerinde. Döküntü döküntü. Heryerimi kaşımaktan kanatıyorum. Uykudan uyandırıypr beni, böyle bi durum yaşayan varmı
Kubraselamii13 Merakliduygusal benim eşimde de bu aralar annemler mart ayından beri çekiyorlar şu kaşıntı dan uyuz hastalığı diye Bi hastalık var etrafta ve geçmesi çok zor umarm o değildir
NaileCryn Merakliduygusal bnimde öle canım 6haftadır çekiyorum heryerim kan revan içinde gebelikle alakalı pupp hastalığıymış anca doğumdan sonra geçicekmiş yatıştırıcı losyonlar ve hapla idare etmeye çalışıyorum cildiyeye gidin isterseniz sizde