Eşim bile bebeğe zararı var spermden ona geçiyor sonuçta diyerek yıllardır içtiği sigarayı geçenyıl şubatta bıraktı nisan ayında bebek düşündüğümüz için. Ve halen daha diğer arkadaşlarımız hep içmesine rağmen içmiyor. Ve içmeyi de düşünmüyor kötü örnek olmamak için. Bilmiyorum hamilelik öncesi bırakmalıydınız bence. Sonrasında strese sokması daha kötü. İnşallah bir sorun çıkmaz ama bebek genelde anne ne yer içerse ilerde onlara bağlanıyor çocuğunuz sigaraya başladığında ondan önce kendinize kızacaksanız sorun yok.