Juulide Susambebis doktorlar kesinlikle sırt üstünü önermiyor hatta yasak ya sağ tarafa yada sol tarafa yatılıcak diyorlar ama emin ol belli bir müddet gece uykunda sen farketmeden sırt üstü yatıyorsun o devrede eşin giricek o da ne kadar fedakarlık yaparsa 😀 valla benimki uykusunda hayatta kalkıpta döndürmez beni
Doce Susambebis ben hep sol tarafa yattım sağa yatinca migdem ağzıma geliyor yanma oluyor reflü den dolayı uykum da bile dönsem uyaniyorum sırt üstü yatsamda aynı şekilde karnım geriliyor uyanıyorum hemen
Dilekcnkn Susambebis Canım bir süre sonra yatamıyorsun nefes alamıyorsun zaten eskiden annelerimize kim diyormuş o tarafa yat veya bu tarafa yatma diye bebeğin seni yönlendirecektir 😊
Sevib Susambebis valla ben gece sola doğru yatsam da sırt üstü uyanıyorum sabah istemsizce ama solu öneriyolar sağ tarafta rahim biraz sağda kaldığı için genelde solu öneriyolar
Strong_mother01 Hanifebolat34 kalp atışı olarak degil de bebeğe oksijen gitmesini yavaşlatıyor haliyle bebek de de kalp atışı yada oksijen olayı azalıyor o yüzden 7 aydan sonra genelde doktorlar sol tarafı öneriyor
Sogancik Juulide 😀😀 ya benim eşim eskiden uyandırirdi beni. Şimdi 35 teyim ve kendimi sık sık sırt üstü yatar halde buluyorum ama ne hikmetse eşim hiç uyandırmiyor beni😐 asıl bu zamanlarda beni takip etmesi gerekiyor 😁
Mrvtnl Sevib sizin haftanız küçük o zaman bebek büyüyünce pek mümkün değil çünkü sırtüstü yatmak 34. Haftamdayım öldürseler yatamam sırt üstü😄☺️
Mrvtnl Mery94 6 aydan sonra falan zaten yatmanız mümkün olmuyor çöküyor resmen bebek ve sizi rahatsız ediyor Allah korusun sırt üstü yatınca bebegin kordonunun boynuna dolanma riski var
Merve2697 Mrvtnl al bendende o kadar 30. Haftaya kadar yan uyuyup sırt üstü uyandığım çok oldu ama 30 dan sonra hiç sırt üstü yatamadım nefesim kesiliyor
gunesveguney Mrvtnl 36. Haftada hala sırtüstü yatan ben 😂😂😂😂 iç karın genişliğinden heralde aşırı rahat ediyorum belim dinleniyor resmen sola yatsam da gece yine sırtüstü oluyorum zaten 😂
hepoyleolurzaten Susambebis Şöyle ki sen ne kadar sola sağa yatmaya çalışsanda gece uykunda sırt üstüde yatacaksın 🤗 Benim doktorum ben ona sorduğumda 24.haftaya kadar sırt üstü yatabilirsin zaten bebek seni yönlendirir, kıpırdanmaya başlar ve seni uyandırır demişti 🤗
tugbao Susambebis bi noktadan sonra istesen de yatamiyosun. uyandiriyo mecbur donuyosun. o yuzden nasil rahat ediyosan oyle uyu, gerisini bebise birak.
Mrvtnl gunesveguney maşallah valla😄☺️ Ben normal zamanlarda da sırt üstü yatamayan biriyim belki de ondandır şu an rahat edemeyeşim☺️
gunesveguney Susambebis önerilen sola yatmak ama 36+0 ım sağa dönüp uykuya dalıp daldıktan sonra hep sırtüstü buldum kendimi ara ara sırtüstü de yatıyorum hala, belim dinleniyor resmen, dev bir göbeğim de olmadığı için sanırım nefesime falanda etki etmiyor benim
Rainbow0126 Doktorum zaten sırt üstü yatamayacak duruma geleceksin.karnın büyüdükçe sırt üstü yatmak seni rahatsız edecek işte o zaman sırt üstü yatmak yasak demişti 😂Ama ben yine de her defasında kendimi çevirip sola yatmaya çalışıyorum. (Sol tarafa yatmak hep zararlı diye şu zamana kadar sol tarafa yatma fobisi edinmiş biriyim aslında. hamilelikte sola yatılmalı durumu beni her ne kadar şaşırtsa da bebişimin sağlığı daha mühim diyerek sola yatmaya çabalıyorum :)
gunesveguney Mrvtnl olabilir canım ama bende de sorun var karnım büyük değil baya içerde çocuk ondan birazda benim 😂