Normal doğum istiyorum da benim oldum olası akıntı sorunum var yani herkeste böyle mi bilmiyorum ama asla kuru kalmıyor normalde nemli biliyorum ama günlük hayatımı çok etkiliyor, sanki tuvaletimi tutamıycakmışım gibi her yerde tuvalate giriyorum. Normal doğumu da sırf bu yüzden istiyorum tüm sağlık sorunları geçiyormuş enfeksiyon, işte bu akıntı sorunu falan gerçekten böyle mi merak ediyorum.