Gul-42 Ayy rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım valla benim kasıklarım ağrımıyor belim fenaa bir duruyor bir geçiyor bende baktım olmuyor yarın gidicem bebişte oynuyor iyice rahatsız oluyor hastahaneye gidince nst de birşey çıkmıyor yaa