Şimdi anneler birbirimize moral , tavsiye vermemiz çok güzel . Ama korkularımız var . İlk doğum gerçekten denildiği kadar zor mu ? Açılma çok olmuyor mu ? Bebeğimizi kucağımıza almamız için çok mu beklememiz Ağrı çekmemiz gerekiyor ? Ne kadar sürüyor doğum ? Vs. Vs. Vs . Doğum korkum var evet ama olacakları da bilmek istiyorum hadi anneler hepinizi yoruma bekliyorum bu süreçte bizi neler bekliyor ❤️