Jiy_muz internetten baktım bende iyi bişey mis bebeğin yeterli oksijen aldığını gösteriyormus ama seni rahatsız edecek acı verecekse doktora görünmeniz lazım diyor benim aci değil de çok rahatsız etti oturamadim yatamadım deli gibi baskı yaptı oynadı hiç durmadan