Gulyllu 27. Haftadan sonra doktor raporu ile bilebilirsiniz sorunsuz bir hamileliğiniz varsa 36. Haftadan sonra hiç binemezsiniz
Fikriye123 Slm arkadaşlar bnde tam bu soruyu sormak istiyordum 😊 bnde 36 +3 gunluk hamileyim doğum istanbulda olacak o yuzden ucaga binmekte bir sakinca olurmu acaba daha önce yolculuk yapan oldumu hic aranizda yardimci olursaniz sevinirim🤗😊
Marisol Fikriye123 hamileyim sekmesinde böyle bir yazı var. Her hava yolu için de link paylaşılmış kaçıncı haftada kabul ediyorlar diye...
Tugba6336 Fikriye123 36 dan sonra rapor olsa da almıyorlar. Ben 32 haftalık iken yolculuk yaptım. Beni Bilet alan kişi bu konuda bilgilendirmişti
Aysenurtsr Fikriye123 36.haftada hicbir sekilde ucaga almiyorlar. Hem doktorum hem havayolu oyle soylemisti. Kendi sayfalarinda da yaziyor. Keske daha once gelseydiniz istanbula
Aysenurtsr Ben 30 haftalikken bindim 32 de geri dondum ucakla. Cok rahat gecirdim ben. 28 den sonra 36 ya kadar raporla binilebiliyor.
Caglagok 33. Haftam için daha dün bilet aldım. Bileti almadan önce kaçıncı haftaya kadar binebiliyorum diye sordum. Türk hava yolları ve anadolu jet için sordum. 35. Haftaya kadar doktor raporu ile biniliyormuş. 35 bittikten sonra hiçbir şekilde uçağa kabul etmediklerini söylediler. Geç kalmışsın 😔
Fikriye123 Anladim çok sağolun çok tesekkur ederim yardimci olduğunuz için rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin insallah😘😘😘😊