deletedmom87894 evet zamanı var henüz ilk 3 ayı geçmemissin sonra folik asit bırakılıyo vitaminler başlanılıuor tabi senin depoların boşsa, değilse gerek duyulmuyor ben 21+4 üm magnezyum demir ilacı falan kullanmıyorum. Regenesis max diye bi mega vitamin kullanıyorum o ilscın içinde tümm vitaminker omegalar var hepsini destekliyor. Birde kan ilacı gibi kolalı limonlu toz stick kullanıyorum ağzıma dikiyorum kolalı toz tadıda güzel bunlar yeter simdğlik 🤣🤣