Herkese merhaba arkadaşlar,
08.10.2021 tarihinde bacaklarım, kasığım ve belimde tüm gün sabit olan ağrılarım vardı. Gece 03:32 ye kadar ancak dayanabildim ve eşime hastaneye gidelim, ne olur ne olmaz dedim. Lavaboya girmemle kanamamım olduğunu gördüm.
Hastanede gerekli kontroller yapıldı ve kendi rahatsızlığım olduğundan dolayı sezaryen olacağım için, hazırlıklara başlandı.
Nstde bebeğin kalp atışlarının düşmesi ile acil sezaryena alındım.
09:40da ameliyata başlanıldı. Spinal iğnesi kesinlikle can acıtmıyor. 09:52 de bebeğimi gösterdiler. Ne mide bulantısı, ne baskı hissi hiçbir şey hissedilmiyor.10:16 da ameliyatım bitti.
Odaya çıktığımda fındık kızım kıyafetlerini giymiş ve beni bekliyordu.
Ne karna bastırıldığında, ne sonda çıktığında, ne de ilk yürüyüşte hiç zorlanmadım.(ben ki acı eşiği çok düşüğümdür.)
Yazdıklarım hepinizin korkularını giderir inşallah. Bende burada okuyup, nasıl olacak, nasıl dayanacağım diyordum ama sahip olacağınız şey o kadar güzel ki… Hiçbir şey insanın gözüne gelmiyor.
Allah dileyen isteyen herkese bu duyguyu tattırsın, kimsenin kucağı boş kalmasın inşallah.
Herkese kolay doğumlar dilerim, Allah bir avazda kurtarsın. 🧡