Mrv-ElfAda Sultann1603 Ben de nefes darlığı yaşıyorum gece uyurken. Ve karnımda bazen sert bölgeler oluyor acaba kafası mı bilmiyorum. Baya hareketlendi gerçekten
sedanursahin turuncuanne ilk çocuk bende çok korkuyorum iki türlüde cesaretim yok açıkcası allah kolaylıgını verir inşallah🤦🏻♀️🙏🏻
Alka gulsah_2013 kaç kilo aldın canım. Bana yapmadı şeker yükleme bebeğin ve benim kilom normal diye. İyim. Ayda 1 gidiyorum kontrollere işte. D vitamini ve omega 3 kullanıyorum sadece. Sen?
gulsah_2013 Alka 3 kilo aldım annemde şeker var tansiyon hapı kullanıyorum gebelikte çıkıyor bende canım