turuncuanne sedanursahin ayy benim de 16 gün görünüyo perşembe günü karar vericez sezaryen mi normal mi yapalım diye 😊 sizin belli mi
2Mommom Onceden burda tekli sayilari yazanlara bakip benm o gunler gelecek mi derdim .vee suan kismetse 9 kaldi cok sukur zamaninda gelirse tabi 😂🥰
turuncuanne sedanursahin bende heyecandan çok korku ve endişe var ilki normal doğumdu çokkkk zordu sonrası 😓 inşallah bu sefer yüzüm güler 🤲🏻 Sizinki ilk çocuk mu
sedanursahin turuncuanne ilk çocuk bende çok korkuyorum iki türlüde cesaretim yok açıkcası allah kolaylıgını verir inşallah🤦🏻♀️🙏🏻