Ağrı hissettim dediğinden anladım genel olduğunu spinalde kesinlikle ağrı olmuyor hissetmiyorsunuZ bile 5,6 saat uyuşuk oluyorsunuz sonra ayağa kalkıyorsunuz kalkana kadar ağrınız o sırada varsa da geçiyor zaten bu yüzden spinali çok öneriyor doktorlar