Beyza00_ Biz 11 haftaya girdik inşallah sağlıklıca kavuşuruz bebişlerimize. 30 lu haftaları iple çekiyorum sizlerde durumlar nedir? Benim çok bulantılarım var herşeyden tiksinir oldum 🥺 Allah yardımcımız olsun 💕 herşey minişlerimiz için..
Beyza00_ inva onu bende çözemedim ya valla nasıl hesaplanıyorsa 4 hafta bir ay olarak desek ama bir ay 4 haftadan fazla bende bilmiyorum 😂😂
Tugba-alcay18 inva kaçıncı ayı bitirdiğini hesaplamak için bana doktorumun söylediği bı formül var. Mesela diyelim ki 5. Ayın ne zaman bitiyor 5×4=20 diyosun 4 le çarpıyor sun sonra çıkan sonuca 2 ekliyosn yani 22 oluyor 22 hadta bitince 5m ayda bitmiş oluyor siz şu an 6. Aydasinz
ebru23 Beyza00_ 39+3olduk dun gece nisan gelsi bugun sancimvardi az kontrole gittim bisey cikmadi eve heldim bacagima kramp giriuo yuruyemiyorum nalamadim sancilarda kayboldu 2 dogum hizli olur saniyordum
Beyza00_ ebru23 Yalancı sancı dedikleri galiba pek bilgim yok ama son günler geldi gelecek inşallah ❤️