Mrvtnl Güzel anneler ve anne adayları doğum şekli olarak epidüral normal dogum düşünüyordum yalnız bugün kan sulandırıcı kullanan gebelerin yapamayacagını okudum bu dogru mu bilgisi olan var mı lütfen beni aydınlatsınnn😔🌸
Gokcemcelik Mrvtnl 7 aya kadar önlem amaçlı kan sulandırıcı kullandım daha sonra erken doğum riski olduğu icin iğneyi bıraktım . 39+3 te doğum yaptım epiduralli normal doğum . Ama kan sulandırıcı kullanan yapamaz diye birsey duymadım
Cicilibicili Mrvtnl hayır doğru değil. Ben kan sulandırıcı kullandım gebelik boyu ve o şekilde doğum yaptım
Beyzaguven1 Mrvtnl yok yapabiliyorsunuz , ama doğumdan 1 veya 2 hafta önce kullanmayı bırakmanız gerekiyor tabiki doktora danışarak .
Mrvtnl Gokcemcelik yaa inşallah öyledir bn doguma kadar kullanacagım kan sulandırıcı iğne bugünde youtube da videolar izledimde doktorlar hep pıhtılaşma sorunu olanlara sulandırıcı ilaç kullananlara uygulanmaz diyordu kontrolümde sorayım doktoruma🥰 siz peki memnun kaldınız mı
Gokcemcelik Mrvtnl ben çok memnun kaldım belinize katater takılıyor onuda takarken uyusturucu iğne yapıyorlar oraya yanı zor yada ağrılı degil takılması . 4 5 cm açıklığa ulaşınca bu işlemi yapabiliyorlar . Doğum acısını bilmiyorsunuz kesi filan atılırsa hissetmiyorsunuz ☺️ Odanıza gelene kadar bu epidural devam ediyor . Belden asaginizi hareket ettirebiliyorsunuz dokunduklarında hissediyorsunuz ikinabiliyorsuniz sadece acı yok . Harika birsey . Uyuşmadı diyende var acı hissettim diyende var . Tamamıyla vücudunuzla alakalı ama memnun kalan çok fazla . 2. Hamileyim normal olursa yine aynı şekilde yapmayı planlıyorum insallah . ❤️
Mrvtnl Cicilibicili yaa çok teşekkürler sevindim ☺️ Nasıl peki memnun kaldınız mı tavsiye eder misiniz?
Cicilibicili Mrvtnl gerçekten çok büyük rahatlık. Ben yine olsa yine tercih ederim. Kesinlikle tavsiye ederim
Mrvtnl DuruMeltem normal dogum anında belli bi açıklığa ulaşınca belden igne yapılıyor ve sancıyı hissetmiyorsunuz prenses dogum olarakta geçiyor ☺️
DuruMeltem Mrvtnl ama öyle kesme dikiş falan yok dimi tek iğne , bide uyuştuğunda nasıl ıkınıyoruz ki hissediyor muyuz ? :)
Mrvtnl DuruMeltem DuruMeltem hiç bi fikrim yok canım benimde ilk dogumum olacak ama kesi atılması gerekirse atarlar onuda uyuştugu için hissetmezsin aşagıda bi arkadaş yazmış zaten detaylıca😍
Mrvtnl Gokcemcelik ayy çok güzelmiş valla 😍 çok teşekkür ederim memnun kalan çok o zaman kimisi korkutuyor yok ıkınamıyorsan hissizlikten bebeği vakumla falan çekiyolar diye o vakumda hasar bırakıyormuş sanırım😬 doktor çok önemli bence bi dahaki kontrolümde mutlaka doktorumla görüşcem siz kndiniz mi istemiştimiz doktorunuz mu yönlendirdi
Gokcemcelik Mrvtnl bana doktorum önermişti . Çatı muayenesinde normal doğumun uygun olduğunu anlayınca konuşmuştuk . Birazda acı esigim dusuktu sen epiduralle doğur demişti 😁
Mrvtnl Gokcemcelik çatı muayenesi agrılı mıydı kaçıncı haftada yapıldı🙈 kanaması olan oluyormuş veya muayene sonrası dogumu olanlar 🤔🤔
Pink_mom Acaba hangi doktorda epidural doğum yaptınız her doktor yapmak istemiyor, bende cok istiyorum epidural dogum olmasinii ☺️ bir türlü iyi bir doktor bulamadim bu konuda 😊
Mrvtnl Beyzaguven1 iğne kullanıyorum ben doguma kadar kullanacaksın dedi coraspini 32. Haftada bıraktım zatende iğneyi bırakınca bi sakıncası olmaz mı ki sizde mi iğne kullandınız ve bıraktınız mı ?
Beyzaguven1 Mrvtnl himm bilmiyorum , benim arkadaşımda iğne vuruyordu sürekli , doktor son 1 hafta isterse kesebileceğini söylemiş .
Gokcemcelik Mrvtnl 38.ci haftada yapılmışti herhangi kanama vs gelmedi tabi biraz canım acıdı ama dayanılmayacak gibi değildi . Ama Yinede biraz fazla tepki vermiş olacağım ki doktorum epidural üzerinde durdu 😁
Beyzaguven1 Mrvtnl ben iki gün üst üste yaptırdım , kendini rahat bırakınca hiç acımıyor açıkçası bende korkuyordum ama hiç acıtmadı , doktorada bağlı birazcık nazik olmasını isteyebilirsin ☺️