35SD28 Melike-eymen 14 te erkek dedi doktorum. Başka doktor kız dedi. Covit oldum acildeki doktor da kız görünüyor dedi 17+5yiz
Melike-eymen hsqldnbebeqm 15+5 gittim bacak arası boş dendi sonra 16+5 gittim bi çıkıntı var erkek gibi ama emin değilim dendi o yüzden hiç bişi yok ortada 😣 doktor değişikliği yapmayı düşünüyorum
hsqldnbebeqm Melike-eymen doktorun tecrübesine göre oluyor genelde canım. Farklı bi doktora danışabilirsin ya da detaylıda netleşir bi kaç hafta daha sabrwtmeniz gerekir, ☺️ İlk kızımda 7.aya kadar net bişey denmemişti hep dönerdi uyurdu kızım saklanıyor du☺️
Giizems Melike-eymen amin canım sağlıklı olması önemli bir kızım vardı bir oğlum olsaydı daha da güzel olur du ama kısmet 🌸🙂
Melike-eymen 35SD28 hayırlısı olsun canım ben detaylıya girmeyi düşünmüyorum . Artık gösterir gösterir göstermez bekleriz ☺️
Melike-eymen hsqldnbebeqm valla ben şuna inanıyorum doktor gördü bence sadece bana dile getirmedi 2 hafta sonra tekrar gel tekrar paranın derdin de gibi geldi . Oyuzden başka bir doktor buldum 18 haftamda gidicem .