CanimBebegim02 20+6′yim bende 3 haftadır hissediyorum ilk hamileliğim. Tüp bebeğe başladığımda sağ sol kasıkta çatlak oluşmuştu şimdi onlar büyümüş ve 3 gündür kaşıntı yapıyor soldaki. Onun harici bebiş hareket etmezse dürtüyorum, müzik açıyorum vs bı hareekt ettiriyorum ki için rahat etsin 😇