Bebegim_2021 normal sanırım benimde 27 ye son 2 gün, bazen nefessiz kalıyorum özellikle geceleri, hava nemlendirici almayı düşünüyorum, ellerimde ki şişlikler yüzünden uyuşmalarım var, hareketli bir gebelik geçirmeme rağmen boyum kısa olduğu için ve kilo da aldığım için sanırım vücut yavaş yavaş ağırlaşıyor, son 3 aya girdik, buna da alışırız 🙄🙄