Seymaben Minnoş hamiller ufak bi sorum olcak 13 haftalık olduk çok şükür biraz üşütmüşüm sanırım hapşırdıkça yumurtalıklarıma ağrı giriyor normalmidir bebeğe zararı varmıdır