Handankzu mantar varsa normal doğum olmuyor diye biliyorum çünkü bende de sarı kötü kokulu akıntı ve mantar vardı böyle bazende beyaz peynirimsi şeyler vardı içinde enfeksiyon dedi doktor vajinal fitil verdi 3 tane gece kullan dedi ilişki yasak dedi senden eşine gecer ona bişi olmaz ama taşır iyileşince yine sana bulaşır kısır döngü gibi iylestikce gelir dedi şuan iyiyim çok şükür ilaçları kullandım geçti benim ki baya kaçınıyordu şişiyordu tahriş olmuştu inşallah senin de geçer canım